Nu!!

Jag har bestämt mig! Nu jäklar ska jag förändra och jag ska inte försöka utan jag ska ner och tillbaka till den kroppen som en gång var MIN och där jag trivdes!

Jag är för feg för gym, jag ska ta hjälp av min fantastiska man David och han ska utforma ett schema för mig och vi ska försöka införskaffa saker att ha hemma som hjälp för att jag ska nå mitt mål. 

Denna gången ska jag helt skippa vågen utan enbart köra efter mått. 
Jag vill inte bli någon bodybuilder jag vill bara trivas i min kropp! 
Jag ska lyckas denna gången och inte ge upp som sist! 
Detta är för Min skull! 
I sommar vill jag inte sitta i vassen och skämmas utan jag vill njuta av bad och sol tillsammans med min fantastiska familj!

Hejar ni på mig?!


Paco
2015-01-11 @ 14:40:33

Så ska det låta! vi hejar på dig och du kommer att nå dina uppsatta mål, puss o kram, p

Svar: Tack fina du!
PIllan

Anette
2015-01-11 @ 22:30:29

Jag hejjar massor... Å önskar mig oxå en David:))))

Svar: ❤️
PIllan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pernillalehner.blogg.se

Allt och lite till

RSS 2.0